Peste 90 de calculatoare (laptopuri și tablete) complet echipate în cadrul campaniei Conectează-i @ Educație!


În perioada pandemiei, învățământul online a devenit obligatoriu pentru toți elevii și studenții din România. Conform unui studiu IRES din luna mai 2020, ar fi 900.000 de elevi care au nevoie de tablete și laptopuri pentru a putea participa la orele online.În România, educația online este posibilă doar pentru acei copii din familiile care dețin tablete, telefoane, laptopuri și conexiune bună la internet. Pentru restul școlarilor, care nu au acces la astfel de dispozitive, educația se transformă în pedeapsă. Ei sunt obligați fără voia lor să rămână în urmă cu lecțiile.Haideți să-i ajutăm și împreună să cumpărăm tablete și cartele pentru acești copii. Dacă aveți un laptop, o tabletă în plus, ni le puteți da, iar noi le donăm mai departe copiilor care au nevoie.De asemenea, am vrea să cumpărăm și câteva cartele pre-pay pentru ca aceștia să poată avea acces la #internet.

Acesta era apelul nostru inițial după ce am fost contactați de doamna prof. Alupoaie din Popești, județul Iași, în legătură cu 3 elevi foarte buni care nu puteau participa la Cursurile online deoarece nu își permiteau un computer.

Am primit laptopuri și calculatoare pe care le-am îmbunătățit, am cumpărat calculatoare recondiționate pe care le-am echipat cu adaptoare Wi-Fi, cameră web și alte periferice și, duminică de duminică, făceam adevărate maratoane de sute de kilometri în toate colțurile județului Iași pentru a le dona.

Pandemia de Covid-19 și măsurile impuse, inclusiv școala online, au avut un efect negativ mai pronunțat tocmai asupra copiilor din familii cu resurse materiale limitate, a celor care îngroașă cifrele abandonului școlar.


𝐀𝐛𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧𝐮𝐥 𝐬̦𝐜𝐨𝐥𝐚𝐫, 𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐚̆ 𝐚𝐛𝐚𝐧𝐝𝐨𝐧𝐚𝐭𝐚̆ 𝐝𝐞 𝐠𝐮𝐯𝐞𝐫𝐧𝐚𝐧𝐭̦𝐢

În ultimii ani, abandonul școlar a crescut la toate nivelurile de învățământ, din școala primară până la învățământul superior. În mediul rural, în 8 ani de școală se pierde un sfert dintr-o generație. Potrivit Edupedu.ro, cea mai mare rată de abandon școlar se înregistrează la începutul și la finalul ciclului de învățământ, la clasele pregătitoare și a V-a, în ciclurile primar și gimnazial, iar cel mai intens fenomen de abandon școlar este întâlnit în mediul rural, unde peste 23% dintre elevii intrați în școală acum 8 ani abandonaseră școala până la terminarea gimnaziului.

Am cunoscut copii cu rezultate școlare excelente, unii foarte talentați la anumite discipline, dar pe care lipsurile cu care se confruntă ei și părinții lor i-ar putea deturna sau întoarce din drumul lor către terminarea școlii, adâncindu-le și mai mult lipsurile.


Portfoliu

contact

Ne poți contacta și pe rețelele de socializare

Please set the ‘Contact Form’ component shortcode

BURSA RESET PENTRU EDUCATIE